Alt Text!
Mis on EUDRL OÜ – RCPlanet


EUDRL OÜ – RCPlanet — rahvusvaheline klubi, mis ühendab kõiki, kes on huvitatud või on professionaalselt seotud robotitehnikaga ja droonidega.

Kuidas saada 30 eurot boonust ja millal on võimalik neid omistada


Peale Klubis registreerimise kinnitust, saab partner oma partneri kontole 30 eurot boonust. Peale kolmandat ostu, kasutades oma partner koodi, on võimalik partneril need oma panga kontole ülekanda.

Mis on Partneri Isiklik KOOD ja kuidas seda kasutada


Peale Klubis registreerimist saab partner isikliku partner KOODI, millest ta peab oma klientidele teadma andma. Kui ostu sooritamisel kasutab klient seda KOODI, saab ta boonuseid ning Partner — mahaarvamised vastavalt tema tasemele (p. 7).

Partneril on õigus reklaamida oma KOODI internetis, paigutades poe RCPlanet linke, mis viitavad koodile. Sellist linki kasutades, on ostu sooritaja ostu lõpuni partneriga seotud ja ostu lõpule viimisel saab partner boonuseid

Kust leida oma partner KOOD ja partner link


Igal RCPlanet’i liikmel on võimalik näha oma koodi ja linki isiklikul Partneri kontol.

Kuidas saada ligi Isiklikule Partneri Kontole, autoriseerimine läbi VK või FB


Ligipääsu Isiklikule Partneri kontole võib saada kasutajanime ja parooli kasutades.

Samas on võimalik sisselogimiseks kasutada oma Facebook’i või VK.com kontosid. Selleks, et sisselogida läbi Facebook’i või VK.com, klõpsake teid huvitaval sotsiaalse võrgustiku ikoonile, mis asub sisselogimislehel. Eduka siiselogimise tagajärjel Kasutajanime ja Parooli abil, saab võimalikuks edaspidine autoriseerimine läbi sotsiaalsete võrkude. Sõltuvalt vajadusest, on võimalik ka kasutada vaheldumisi kahte sotsiaalset võrgustikku.

Kui palju on võimalik siin teenida


Partner saab 3 kuni 13% Boonust ostja ostu summast, kes on kasutanud antud Partneri Koodi. Samuti saab Partner 10% boonust teiste Partnerite tulust, kes on ennast klubis registreerinud kasutades tema linki.

Kuidas teenida rohkem – erinevad Partneri tased


Partneri siisetulekute tasemed:

– “Standart” tase (peale registreerimist) — 3% boonust müügisummast; 

“Hõbe” tase (sissetulekud ületavad 5000 euro) — 5% boonust müügisummast;

“Kuld” tase (sissetulekud ületavad 10000 euro) — 7% boonust müügisummast; 

“Plaatinum” tase (sissetulekud ületavad 15000 euro) — 10% boonust müügisummast; 

“Esindaja” tase (sissetulekud ületavad 20000 euro, määratakse individuaalselt piirkonna parimatele partneritele püsivalt kõrgete näitajate tõttu; üleminek sellele tasemele pole garanteeritud) — 13% boonust müügisummast.

Kuidas näha ja omistada oma sissetulekud


Partneri boonuse summa on nähtav tema Kabinetis kohe peale müügitehingu lõppemist, kuid saadavaks saab see boonus alles 14 päeva pärast peale tehingu sõlmimist. Selline ooteaeg on seotud seadusega, mis lubab ostjal oma tehingut tühistada koheselt peale selle sõlmimist, 14 päeva vältel.

Kuidas ma saan oma teenitud raha omistada


Raha ülekanne kaardile toimub pangaülekandega läbi Swedbanki.

Kas tohib anda oma klientidele teada, et ma olen edasimüüja?

Ja.

Kas võib öelda minu klientidele, et ma olen esindaja?

Ei.

Kas tuleb mingeid koolitusi?

Jah.

Kas ma saan kasutada Klubi materjale enda veebilehel või blogis?

Jah, te võite kodulehe materjale kasutada muutmata kujul juhul, kui see redigeerib aktiivse linkiga allikale või klubi registreerimislehele.

Kuidas ma saan oma teenitud raha omistada

Raha ülekanne kaardile toimub pangaülekandega läbi Swedbanki.

Mis on droon?

Droon (samuti ka kopter) kujutab endast väikest, lendavat helikopteri analoogi. Tal on neli винта, mis pöörlevad vastassuunas. Nelikopter saab lennata 200 meetri kõrgusele ning kopteri lennu kaugus sõltub mudelist. Nelikopterile võib kinnitada ükskõik missuguse väikse kaamera. Selline droon võib tungida peaaegu kõikidesse, isegi kõige ligipääsmamatumatesse kohtadesse.

Millised on drooni abil filmimise eelised?

Tähtsaim eelis filmimisel kasutades drooni – foto ja video kõrge kvaliteet. Filmimine toimub 4K ja FULL HD kvaliteedis, 60 kaadrit sekundis. Suurepärane vaatenurk võimaldab filmida mis tahes nurga alt objekti, kaugusel 1 – 200 meetrit. Nelikopteril on hea liikumisvõime, samuti suurepärane manööverdusvõime. Lisaks selle, iseloomustab kopterit madal müratase, ta ei tekita tugevat õhuvoolu. See võimaldab kopteri kasutamist mitte ainult välisruumides, vaid ka siseruumides.

Millised ilmastikutingimused on vastuvõetavad droonist filmimiseks?

Õhutemperatuur -10 kuni +40 – Maksimaalne filmimise kõrgus 500 m – Maksimaalne lennukiirus 22 m/s – Tuulekiirus kuni 10 m/s – Mõõdukas sademete hulk.

AKSELOMEETER, AKSEL.

Akselomeeter, aksel – andur, mis võimaldab määrata kopteri asendit horisondi suhtes (teaduslikult mõõdab näilise kiirenduse projektsiooni – objekti absoluutse kiirenduse ja vabalangemiskiirenduse vahel). Selle olemasolu aitab kontrolleril joondada kopter „horisonti“.

FPV – “First Person View”

FPV – “First Person View”, tõlkes „esmanägeja vaade“ – on lennuaparaadi (ning ükskõik millise) juhtimine pardale seatud videokaamera abil. Reaalajas kaamera pilt, saadetud lennuaparaadi videosaatjast (tavaliselt sagedusel 1,2GHz või 5,8GHz), võetakse vastu ja tekib piloodi videomonitoril (videokiivris või videoprillidel).

AKRO MOD BASIC.

Akro mod, basic – Lennukontrolleri töörežiim, kui töös on ainult güroskoop. Võrrelda saab helikopteri režiimiga, ilma kogemusteta parem mitte kasutada.

ALT HOLD, ALTITUDE HOLD.

Alt hold, altitude hold – lennukontrolleri režiim kus on kaasatud baroandur, kopter säilitab kõrguse positsiooni. Selle täpsus sõltub lennukontrollerist, pluss-miinus 10 cm kuni pluss-miinus 2-3 m.

APPA.

Appa – raadioteel juhtimise aparatuur, mis koosneb saatjast (transmitter TX) ja vastuvõtjast (receiver RX). Saatjal asuvad „stick’id“ – juhtkangid, tumblerid on/off ning pöördrattad. Tavaliselt ostetakse MODE2 aparatuur, millel vasakpoolne kang juhib verikaalis gaasi (Throttle), horisontaalis rooli (Rudder, Yaw) ning parempoolne kang vertikaalis juhib liikumist (edasi/tagasi, Pitch, Elevator), horisontaalis kallet (Roll, lennukitel elerone, Aileron).

BUZZER, LIPOBUZZER.

Buzzer, lipobuzzer – väike seade, summer, mis annab signaali valgusega ja/või heliga aku pinge langemisest minimaalse lubatud väärtuseni. Mõningatel summeritel on võimalik programmerida käivitusläve. Tavaliselt ühendatakse aku pistikupessa.

BARO, BAROANDUR.

Baro, baroandur – andur, mis jälgib kõrguse säilimist.

TMG.

TMG – tiiviku-mootori grupp, s.t. tiivik ja mootor.

GAIN.

Gain – millegi tundlikuse regulaator, kopterites sageli andurite tundlikuse (güroskoop, akseleromeeter j.n.e.) regulaator.

GÜROSKOOP, GÜRO.

Güroskoop, Güro – andur, mis reageerib kopteri orientatsiooni nurga muutustele tema eelneva asendi suhtes ruumis (teaduslikult – inertsiaalsüsteemi koordinaatide suhtes).

GPS HOLD, LOITER.

Gps hold, Loiter – lennukontrolleri töörežiim mil kopter hoiab asukoha ja kõrguse positsioone. Selleks on tingimata vajalikud GPS-vastuvõtja, kompass ja baroandur. Täpsus sõltub lennukontrollerist, pluss-miinus 2 m kuni pluss-miinus 7-10 m.

KOMPASS, MAGNETOMEETER.

Kompass, magnetomeeter – andur, mis vastutab kopteri liikumissuuna eest ilmakaarte suhtes.

CRASH.

Crash – kopteri allakukkumine, sageli juhtub see piloodi vea tõttu kui ta on kopteri „üleroolinud“.

LENNATA PANNKOOGINA.

Lennata pannkoogina – rahulik horisontaalne lennustiil ilma igasuguste akrobaatiliste etüüdideta, surmasõlmedeta j.n.e. See on eriti lihtsalt saavutatav kui pardal on akseleromeeter. Algaja põhiline lennustiil.

LiPo, LIPOL.

Lipo, Lipol – liitium-polümeer aku, põhiline kogu kopteri seadmete elektritoite allikas. Näiteks Lipo 3S 2200Mah 30C on aku, mis koosneb 3-st järjestikku ühendatud elemendist (purgist) üldpingega 3,7V x 3 = 11,1V, elektrilise mahtuvusega 2200 milliampertundi, mis võimaldab anda voolu 2200mAh x 30C = 66A. See tähendab, teoreetiliselt võib toita kuni 6 mootorit mis tarbivad maksimaalselt 11 amprit igaüks, või kui tarbimine on 22A, peab praktiliselt jääma varu.

LOCTITE (KEERMEFIKSAATOR).

Loctite (keermefiksaator) – liim, mis on ette nähtud keermesliidete fikseerimiseks, et need vibratsiooni tõttu ei lõdveneks. Meie otstarbeks kõlbab ainult sinine Loctite, mis on müügil autokauplustes.

AJU.

Aju – lennukontroller, keskprotsessor, mis võimaldab sidet anduritega.

MOTORMOUNT.

Motormount – metallist seade komplektis mootoriga või klaastekstoliidist alus mis kinnitab kopteri mootorit. Täidab kinnituse-, dekoratiivset- ning kaitseülesannet mootori kinnitusel. Purunemisel kustutab löögienergiat ja päästab mootori. Kuid klaastekstoliidist motormount võib tugevdada vibratsiooni tiiviku-mootori grupist.

OSD ON SCREEN DISPLAY.

OSD On Screen Display. – “ekraanil kuvatud”. Lennuaparaadile paigaldatud spetsiaalne plaat, mis lennul lisab videokanalisse telemeetria andmed (akupinge, lennukõrgus, kiirus, koordinaadid j.n.e.) tähelisel-arvulisel moel.

CUT-OFF.

Lõikamine – akulaengu tase lennuaparaadil mille puhul on võimalik sundmaandumise käsklus (näiteks Naza kontrolleril) või mootorite väljalülitumine/pöörete vähendamine, (mis lõpeb kukkumisega, seetõttu see funktsioon on vaja regulaatorites seadistada minimaalseks 2.6-2.9V või täielikult välja lülitada.)

PID REGULAATOR PROPORTSIONAAL-INTEGRAAL-DIFERENTSIAALREGULAATOR.

PID regulaator, Proportsionaal-integraal-diferentsiaalregulaator – tagasiside ahelas seade, mida kasutatakse automaatjuhtimissüsteemis juhtsignaali formeerimiseks. PID-regulaator formeerib juhtsignaali,mis on summa kolmest osast. Esimene neist on proportsionaalne sisendsignaaliga, teine on integraal sisendsignaalist kolmas on tuletis sisendsignaalist. Kuidas see kopteril toimib, loe siit.

RIPATS.

Ripats – tasakaalustus videokaamerale mis kindlustab kaamera horisontaalse stabilisatsiooni horisondi suhtes kopteri asendist sõltumatult. Tasakaalustuse juhtimiseks kasutatakse kas lennujuhtimiskontrollerit või eraldi kontrollerit mis juhib servoajameid.

PROP.

Prop – droonide / kopteri propeller.

FIRMWARE.

Firmware – mikroprogramm, mis on paigaldatud lennukontrollerisse ning vastutab kopteri asendi eest ruumis, töötleb РУ(???) vastuvõtja käsklusi, lennurežiime j.n.e. Kuid mõnikord on tegemist püsivaraga regulaatoris (ESC), mis vastutab vaid konkreetse mootori juhtimise eest.

REGULATOR, REG, ESC.

Regulator, regul, ESC – elektroonne liikumise regulaator, kollektorita mootori juhtplokk, mille ülesanne on akumulaatori alalisvoolu energia kanda üle kolmefaasilisele kollektorita mootorile juhtides lennukontrollerilt selle pöördeid signaali põhjal (või siinilt i2c, s-bus). Tihti on selles BEC – lineaarne (või impulss-) pingestabilisaator, mis alandab aku pinge 5V/6V-ni. See on vajalik lennukontrolleri, JP vastuvõtja, trikopteri rooli servomootorite j.n.e. toiteks. Lähemalt regulaatorite tööpõhimõtetest.

RTL, RETURN TO LAUNCH.

RTL, Return To Launch – lennukontrolleri töörežiim mil kopter naaseb iseseisvalt stardipaika. Selleks on tingimata vajalikud GPS vastuvõtja, kompass ja baroandur. Väga kasulik režiim failsafe’i puhul – kui lennul on probleeme JP signaaliga. Õieti reguleeritud kopter lendab ise stardipaika tagasi.

STAB MOD, STABILAZE, ATTITUDE.

Stab mod, Stabilaze, Attitude – lennukontrolleri töörežiim „hoia horisonti“ kui on kaasatud güroskoop ja akseleromeeter.

TELEMEETRIA.

Telemeetria – informatsioon (kõrgus, koordinaadid, kiirus, vahemaa, aku pinge j.n.e.), mis antakse lennumasinalt piloodile juhtaparatuuri kaudu või OSD ekraanipilt.

FLATERDAMA.

Flaterdama – tiivikud flaterdavad = tavaliselt odavate tiivikute negatiivne omadus, samas ka kallite, 12″ ja suuremate omadus vibreerida, väriseda suurte koormuste korral, näiteks raske koormaga maandudes.

FAIL SAFE.

Fail Safe – JP vastuvõtja funktsioon, mis annab spetsiaalse signaali saatja ja JP vastuvõtja vahel (või signaalid iga JP kanali kaudu) lennukontrollerile ja/või servomootoritele. Fail safe’i korral võivad lennukontrollerid viia kopteri algpunkti, säilitada positsiooni GPS-ga või ettevaatlikult maandada kopteri. Ilma selliste funktsioonideta võib kopter ära lennata teadmata suunas.

JP

JP – JP on Juhtimispulti lühend.

0
0
RcPlanet.ee - Parim droonide pood Tallinnas